6 Şubat 2009 Cuma

Girdim Böyle

Merhaba sevgili okuyucular(böyle bi okuyucu kitlem yoktur; ama gireyim böyle)Şimdi diyeceksiniz ki ''bu ne böyle bize atölyeden bahset'' bahsedicem fakat bazı şeyleri açıklığa kavuşturayım dedim.Efenim o elemelere gittiğim gün nasıl heyecanlandım,sorulara cevap verirken saçmaladım belki; ama bi baktım seçilmişim.Tabi bi sevinç.Ulen film çekicez be!

Atölye eğitimini yazıcaktım ayrıntılarıyla da günümüze gelmek zor olucak.Belki vakit olursa yazarım sonra.Atölye çok güzeldi,herkes biliyodur zaten,Nefin Hoca,Tankurt Hoca,Ömer Abi,Koray Abi ve diğer hocalarımız.Hepsi süpersonik insanlar.Kısaca iyiki böyle bir olanak sunuldu bizlere, bu imkana erişebildik.Bir şeyler üretebilecek olmak ne güzelmiş.Teşekkürler bu projeyi sağlayanlara.

Ben böyle devam ederim hacı,okuyan okur okumayan okumaz ulen!(la noliy?bi dur sakinleş.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder