9 Şubat 2009 Pazartesi

Tatilden Sonraki Buluşmamız

Herkese merhaba. Bugün okul açıldı bize. Şimdi başka şeylerle ilgilenmek varken okulun açılması, fena oldu. Moralim bozuk. Tatilde hayatımdan çıkarabildiğim insanların bir kısmı yeniden arsızca yerlerini aldılar hayatımda. Neyse geçelim bunları. Ne yapıcaktım ben? Neler yaptığımızdan bahsedicektim. Evet. Öhö öhö.

Sezen İstanbul-Edirne otobüsünden iner inmez pıtı pıtı geldi yanımıza. Yine bir yerde (bu sefer çayları ucuz olan bir yerdi.) buluştuk. Sinopsisimizi düzenlememiz gerektiği için onun üzerine düşünmeye başladık. Yav ne zor işmiş düşünüyoruz uygun olan değişikliği sağlayamıyoruz bi türlü. O arada da bize yardımcı olabileceğini söyleyen Batuhan' ın hocası bizimle buluşmaya geldi. Onunla tanıştık filan. Onun da aklına bir şey gelmedi. ''Bu böyle olmayacak'' dedik. ''Eve gidelim, akşam düşünelim.Bir şey bulup gelelim yarınki buluşmaya'' diye düşündük. Durum böyle olunca çayların parasını ödeyip kalktık.

Akşam evdeyim. Bir yandan stres basmış, bir şey bulamamanın verdiği sıkıntı. Sürekli uykum geliyor nescafe yapıyorum kafein'in uykuyu açacağına olan inancımdam. Sonra ablam tost yapıyor kendine. Canım çekiyor, yemek ilham getirir diye ben de yapıyorum. Yiyiyorum, ilham gelmiyor. Gidiyorum markete çikolata alıyorum. Yiyiyorum. Bu sırada bu kadar yemenin üzerine bir şeyler çıkacak gibi. Gidiyorum o düşüncelerin üzerine, ''Düşün ulen'' diye emirler veriyorum kendime. Neyse sonunda bir şeyler buluyorum. Yarın anlatırım diyerek rahatlıyorum. Oh be!

Günlerin devamını yazacağım; fakat şimdi mutfakta kek vardı onu yemeye gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder